Бестібаевтың «Азия дауысы» маршындағы ұрмалы қондырғы партиясына барабаншы-орындаушының көзқарасы

Көріністер: 34

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу

Автор

Данияр Ботабаев

												

Үрмелі және соқпалы аспаптар кафедрасының магистранты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-03-30

Мақала беті

58-63

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақалада атақты композитор Әділ Бестібаевтың «Азия дауысы» салтанатты марш шығармасындағы ұрмалы партияға жасаған орындаушылық талдау беріледі. Зерттеудің мақсаты – дыбыс шығаратын құралдар жиынтығы ретінде қолданылатын ұрмалы қондырғының ерекшеліктерін анықтау (тембрлердің көркемдік мүмкіндіктері), сондай-ақ ұрмалы аспаптардың қызметтік жүктемесін анықтау. Сол үшін ұрмалы аспаптар жеке де, басқа оркестрлік партиялармен ансамбльдегі де партиясы бөлшектеп беріледі. Келесі міндеттер қойылды: 1) фактурамен және динамикамен синтезде ырғақты (ырғақты сурет) сипаттау. Ырғақты суреттің кейбір қызметтерін түсіну үшін аранжировка жасаушылар мен компьютерде жұмыс істеушілердің терминологиясы (слэнг) арқылы сипаттау әдістемесі қолданылды – «драм-партия», «сустейн», «сэмплдер», «панч-ырғақ» және т.б.; 2) «Барабаншының» «шеберлігін» аудио-жазбаларды тыңдау әдісімен анықтау және ұрмалы қондырғы партиясын орындауға қысқаша сипаттама беру; 3) жалпы түркілік музыка мәнмәтінінде дәстүрлі қазақ музыкасының құрылымы айқын орын алатын теориялық-әдіснамалық базаны қарастыра және зерттей отырып, Әділ Бестібаевтың «Азия дауысы» стилінің шығу көздерін анықтау. Сонымен бірге композитордың стилін жарқын ұлттық және заманауи деп анықтау.

Тірек сөздер

Әділ Бестібаев
Азия дауысы
ұрмалы қондырғы партиясы

Дереккөздер тізімі және References

Некрасв С.И., Некрасова Н.А. Философия науки и техники: тақырыптық сөздік [Мәтін] / Некрасов С.И., Некрасова Н.А. – Орёл: ОМУ, 2010. – 289 б. 2. Создание партии ударных инструментов как метод освоения современных музыкальных стилей студентами на занятиях по дисциплине «практикум по музыкальной стилистике» //RSVPU_2016_242.pdf «Российский государственный профессионально-педагогический университет» – Екатеринбург, 2016. 3. Адиль Бестыбаев: Мы не беженцы! // [Электронный ресурс] // https://www.caravan.kz/gazeta/adil-bestybaev-my-ne-bezhency-52711/24.10.2008. 4. Кузбакова Г. Композиторы Казахстана: реальность бытия//Континент. – 18.9–1.10.2002. – № 18(80). 2012 жылы 10 маусымда мұрағатталған.

Курпякова Н. Из слова древнего рождается мотив//Казахстанская правда.– 22.11.2011. – № 371–372 (26762–26763).

Nekrasv P.I., Nekrasova N.A. Filosofiya nauki i tekhniki: taқyryptyқ sөzdіk [Mәtіn] / Nekrasov P.I., Nekrasova N.A. – Oryol: OMU, 2010. – 289 b.

Sozdanie partii udarnyh instrumentov kak metod osvoeniya sovremennyh muzykal'nyh stilej studentami na zanyatiyah po discipline «praktikum po muzykal'noj stilistike» //RSVPU_2016_242.pdf «Rossijskij gosudarstvennyj professional'no-pedagogicheskij universitet» – Ekaterinburg, 2016.

Adil' Bestybaev: My ne bezhency! // [Digital source] // https://www.caravan.kz/gazeta/adil-bestybaev-my-ne-bezhency-52711/24.10.2008.

Kuzbakova G. Kompozitory Kazahstana: real'nost' bytiya//Kontinent. – 18.9–1.10.2002. – № 18(80). 2012 zhyly 10 mausymda mұraғattalғan.

Kurpyakova N. Iz slova drevnego rozhdaetsya motiv//Kazahstanskaya pravda.– 22.11.2011. – № 371–372 (26762–26763).