Қазіргі Қытай операсы: даму тенденциялары

Көріністер: 22

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Автор

Дин Жун

												

Аспиранты

П.И. Чайковский атындағы Мəскеу мемлекеттік консерваториясы

Ресей

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2022-03-30

Мақала беті

32-37

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Мақалада мəдени төңкерістен кейінгі (1966-1976) 1980-ші жылдардан бастап өзгерген саяси жағдайда қазіргі заманғы композиторлық əдістерді қолдануға жағдай жасалған кездегі Қытайдағы қазіргі операның эволюциясы мен дамуы қарастырылады. Қазіргі уақытта Қытай өнерінде авангардтық тенденциялар пайда болады ("Жаңа толқын"). Қытай операсы ұлттық дəстүрді сақтайды жəне Батыс операсы мен дəстүрлі қытай музыкалық театрының ерекшеліктерін синтездейді. Оның түрлері ежелгі куньцюй драмасы жəне одан кейінгі Пекин операсы ерекше мəнге ие (цзиньцзюй). Мақалада Ши Гуаннанның (施光南), Тань Дуньның (谭盾) жəне Го Вэньцзиның 

(郭文景) опералары талданады. Батыс операсы мен ұлттық театрдың вокалдық техникаларының үйлесімі де, органикалық аспаптар мен тұрмыстық заттар есебінен симфониялық оркестр құрамының кеңеюі де атап өтілді. Қазіргі Қытай операсы түрлерінің қолданыстағы классификациясын талдау олардың дəстүрлі театрға немесе еуропалық операға жақындық дəрежесін ескереді. Əлемдік мəдени кеңістікке шығуға деген ұмтылыс тек қытай тілін ғана емес, ағылшын тілін де қолданумен байланысты. Қытай операсы ұлттық жəне Батыс музыкалық театрын синтездеу жолдарын іздеуді жалғастыруда.

Тірек сөздер

Қытай операсы
Қытай
Ши Гуаннан
Тан Дан
Го Вэньцзюнь

Дереккөздер тізімі және References

Янь Цзянань, В. Юнусова. Китайская «Новая волна» и творчество Сюй Чанцзюня // Журнал общества теории музыки. 2018. № 4 (24). С. 60–71.

Лю Цзинь. Китайская национальная опера: 1920-1980-е годы. [Электронный источник]

//URL:https://cyberleninka.ru/article/n/kitayskaya-natsionalnaya-opera-1920-1980-gody (02.12.2021).

彭嘉 中国歌剧发展史 Пэн Ция Развитие китайской оперы [Электронный источник] //URL:/ https://wenku.baidu.com/view/7f3618dba200a6c30c22590102020740bf1ecd74.html?fr=search-1wk_user_norX-income6&fixfr=KtNIA1EOW3IV2S%2BZx28yJQ%3D%3D (10.04.2021)

Сунь Лу. Народная опера в типологической системе новой оперы Китая//Музыкальная культура народов мира. 201.No 1 (18) C.12-15.

吴梅《中国歌剧概论》江苏艺术出版社 2008年 161页 Ву Мэй «Введение в китайскую оперу»

Издательство литературы и искусства Цзянсу. 2008. 161 с.

Lunden, Jeff. Dialogues with Tan Dun С.73. [Электронный источник]//URL:/http://tandun.com/composition/peony-pavilion-2010/ (Последнее посещение 20.02.2022).

游暐之“一戏一格 皆是精品”记导演陈蔚 人民音乐2020年第九期 4-8页。Ю Вэйчжи «Одна драма, один стиль» только лучшее – режиссер Чен Вей. Народная музыка 2020, Nо 9. С4-8.

导演陈蔚Режиссер: Чэнь Вэй .[Электронный источник] //URL:/https://baike.baidu.com/item/陈蔚/13838536

(21.04.2021)

郭文景 Го Вэньцзин .[Электронный источник]//URL:/https://baike.baidu.com/item/郭文景/10071508

02.2022)

谭盾:以中国哲学引领歌剧《马可 波罗》融入昆曲. Тань Дунь: китайская философия ведет оперу «Марко Поло» в куньцюй. [Электронный источник] //URL:/

http://www.chinanews.com/cul/news/2008/11-06/1439841.shtml (28.02.2021)

舞蹈家江青Танцовщица Цзян Ции .[Электронный источник]//URL:/ https://www.1905.com/mdb/star/933/life/?fr=mdbypk_gwzl (27.04.2021)

Чжу Линьцзи. Черты постмодернизма в либретто китайской камерной оперы «Прощание с Кембриджем»// Вестник Кем ГУКИ, 2019Б № 4 С. 158-166.

Жэнь Шуай. Китайская «образцовая революционная опера»: жанрово-стилевые особенности.

Автореф. канд. иск. СПб, 2019. 25 с.

Ân’ Czânan’, V. Ûnusova. Kitajskaâ «Novaâ volna» i tvorčestvo Sûj Čanczûnâ // Žurnal obŝestva teorii muzyki. 2018. № 4 (24). S. 60–71.

Lû Czin’. Kitajskaâ nacional’naâ opera: 1920-1980-e gody. [Èlektronnyj istočnik]

//URL:https://cyberleninka.ru/article/n/kitayskaya-natsionalnaya-opera-1920-1980-gody (02.12.2021).

彭嘉 中国歌剧发展史 Pèn Ciâ Razvitie kitajskoj opery [Èlektronnyj istočnik] //URL:/ https://wenku.baidu.com/view/7f3618dba200a6c30c22590102020740bf1ecd74.html?fr=search-1wk_user_norX-income6&fixfr=KtNIA1EOW3IV2S%2BZx28yJQ%3D%3D (10.04.2021)

Sun’ Lu. Narodnaâ opera v tipologičeskoj sisteme novoj opery Kitaâ//Muzykal’naâ kul’tura narodov mira. 201.No 1 (18) C.12-15.

吴梅《中国歌剧概论》江苏艺术出版社 2008年 161页 Vu Mèj «Vvedenie v kitajskuû operu»

Izdatel’stvo literatury i iskusstva Czânsu. 2008. 161 s.

Lunden, Jeff. Dialogues with Tan Dun S.73. [Èlektronnyj istočnik]//URL:/http://tandun.com/composition/peony-pavilion-2010/ (Poslednee poseŝenie 20.02.2022).

游暐之“一戏一格 皆是精品”记导演陈蔚 人民音乐2020年第九期 4-8页。Û Vèjčži «Odna drama, odin stil’» tol’ko lučšee – režisser Čen Vej. Narodnaâ muzyka 2020, No 9. S4-8.

导演陈蔚Režisser: Čèn’ Vèj .[Èlektronnyj istočnik] //URL:/https://baike.baidu.com/item/陈蔚

/13838536 (21.04.2021)

郭文景 Go Vèn’czin .[Èlektronnyj istočnik]//URL:/https://baike.baidu.com/item/郭文景/10071508

02.2022)

谭盾:以中国哲学引领歌剧《马可 波罗》融入昆曲. Tan’ Dun’: kitajskaâ filosofiâ vedet operu

«Marko Polo» v kun’cûj. [Èlektronnyj istočnik] //URL:/

http://www.chinanews.com/cul/news/2008/11-06/1439841.shtml (28.02.2021)

舞蹈家江青Tancovŝica Czân Cii .[Èlektronnyj istočnik]//URL:/ https://www.1905.com/mdb/star/933/life/?fr=mdbypk_gwzl (27.04.2021)

Čžu Lin’czi. Čerty postmodernizma v libretto kitajskoj kamernoj opery «Proŝanie s Kembridžem»// Vestnik Kem GUKI, 2019B № 4 S. 158-166.

Žèn’ Šuaj. Kitajskaâ «obrazcovaâ revolûcionnaâ opera»: žanrovo-stilevye osobennosti. Avtoref. kand.

isk. SPb, 2019. 25 s.