Дәстүрлі қазақ әнінен опера және камералық әншілерінің сопраналық репертуарына көшу туралы

Көріністер: 23

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Авторлар

Саида Елеманова

Жауапты автор

Өнертану кандидаты, музыкатану және композиция кафедрасының профессоры

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Акберен Дюсембай

Вокальдық өнер кафедрасының 2-ші курс магистранты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-06-30

Мақала беті

6-12

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақалада ХХ ғасырдағы опера композиторларының бірі – КСРО Халық әртісі Еркеғали Рахмадиевтің шығармашылығы мысалында Қазақстандағы опера және камералық әншілердің сопраналық репертуарының қалыптасу тақырыбы ашылады. Талдау объектісі ретінде Еркеғали Рахмадиевтің "таң самалы" сопраносына арналған көрнекті камералық вокалдық шығармалары таңдалды. Мақалада жаңа жағдайдағы халықтық-кәсіби әннің музыкалық-экспрессивті құралдарының жүйесі егжей-тегжейлі қарастырылады: "салт-дәстүрлер кешені" деп аталатын және ән құрылысының композициялық заңдылықтарын қолдану. Ұлттық сопрано репертуарын құру, жоғары дауыспен немесе тіпті колоратурамен концерттік немесе опера әншісінің түрі-үлкен көлемдегі тарихи міндет. Жоғары дауысы бар әншілерге арналған Репертуар айқын дауыстардың және КСРО Халық әртісі Бибігүл Төлегенованың орындаушылардың ерекше дарынының болуы арқасында ғана емес, сонымен қатар өзге ұлттықты көшірмей және барлығына белгілі мысалдарды пайдаланбай, этникалық өзгеше нәрсе жасауға тиіс композиторлардың бірегей шығармашылығының арқасында тұтас, өмірге қабілетті нәрсе ретінде қалыптасатын еді.

Кілтті сөздер

сопраналық репертуар
халықтық-кәсіби ән
концерттік және опера әншісі
композитордың өзіндік шығармашылығы

Дереккөздер тізімі және References

Затаевич A. «500 казахских песен и кюев», Алматы:Дайк-Пресс, 2002. – 378 с. – С.40

Елеманова С.А. Казахское традиционное песенное искусство. О семантике казахской народнопрофессиональной песни. Алматы, Дайк-Пресс, 2000.

Zatayevich A.. «500 kazakhskikh pesen i kyuev», Almaty:Dayk-Press, 2002. – 378 s. – S.40

Elemanova S.A. Kazakhskoye traditsionnoye pesennoye iskusstvo. O semantike kazakhskoy narodnoprofessionalnoy pesni. Almaty, Dayk-Press, 2000.