Моцарттың «Сералдан ұрлау»: «Барлық түрдегі азаптаулар» арияны түсіндірудің орындау және интерпретациялық аспекті

Көріністер: 27

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Автор

Жәмилә Сәрсембаева

												

Вокальдық өнер кафедрасының 2-ші курс магистранты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2023-12-13

Мақала беті

52-59

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Мақалада Вольфганг Амадей Моцарттың «Серальдан ұрлау» («Похищение из сераля») операсының мысалы негізінде вокалды-орындаушылық өнерге қатысты туындаған сұрақтар қарастырылады. Операның екінші актісіндегі Констанцтың «Сердцу не преграда все мученья ада» ариясы талдауға алынады. Жұмыстың өзектілігі қазіргі замандағы музыкалық танымдағы өнер түрлерін және нақты осы арияның өзіндік ерекшеліктерін зерттеумен анықталады. Жалпы және жеке орындаушылық талдау әдістерінің нәтижесінде шығарманың мінездемесі анықталып, орындаушылық қиындықтар мен оларды жеңудің жолдары әдістемелік нұсқау ретінде ұсынылады. Талдауға алынған ария Абай атындағы Қазақ ұлттық опера және балет театрының солисті, белгілі әнші Жамиля Баспакованың интерпретациясында жүреді. Зерттеу нәтижесінде, кейіпкердің сұлу бейнесі толығымен осы арияда колоратуралық сопрано тембрінің ерекшеліктерін ашатын күрделі техниканың арқасында ұсынылған деген тұжырымға келдік.

Тірек сөздер

Моцарт
Серальдан ұрлау
Констанца
колоратуралық сопрано
ария
орындаушылық талдау

Дереккөздер тізімі және References

Насонов Р. Констанца и Блодхен в гареме у Турка: история создания, фабула, мораль и музыка оперы Моцарта «Похищение из сераля» // [Электронный ресурс]. – режим доступа. – https://magisteria.ru/mozart-operas/seral (дата обращения 15.01.2023).

Черная Е.С. Моцарт и австрийский музыкальный театр. – Москва: Государственное музыкальное издательство, 1963 с. – 435 с.

Жаркова В.А. Концертные арии В.А. Моцарта для колоратурного сопрано: эволюция вокального стиля (исполнительский аспект) [Текст]: дис. … канд. иск.: спец. 17.00.02. / В.А. Жаркова. – Москва, 2014. – 219 с.

Аберт Г. В. А. Моцарт: Часть 1, книга 1: 1756-1774 / Герман Аберт; пер. К.К. Саквы. – Москва: Музыка, 1978. – 240 с. 5. Чигарева Е.И. Оперы Моцарта в контексте культуры его времени. – Москва, 2000. – 139 с.

Nasonov R. Konstantsa i Blodkhen v gareme u Turka: istoriya sozdaniya, fabula, moral i muzyka opery Motsarta «Pokhishcheniye iz seralya» // [Elektronnyy resurs]. – rezhim dostupa. – https://magisteria.ru/mozart-operas/seral (data obrashcheniya 15.01.2023).

Chernaya E.S. Motsart i avstriyskiy muzykalnyy teatr. – Moskva: Gosudarstvennoye muzykalnoye izdatelstvo, 1963 s. – 435 p.

Zharkova V.A. Kontsertnyye arii V.A. Motsarta dlya koloraturnogo soprano: yevolyutsiya vokalnogo stilya (ispolnitelskiy aspekt) [Tekst]: dis. … kand. isk.: spets. 17.00.02. / V.A. Zharkova. – Moskva, 2014. – 219 p.

Abert G. V. A. Motsart: Chast 1, kniga 1: 1756-1774 / German Abert; per. K.K. Sakvy. – Moskva: Muzyka, 1978. – 240 p.

Chigareva E.I. Opery Motsarta v kontekste kultury yego vremeni. – Moskva, 2000. – 139 p.