Цифрлық армандар және күмәнді пайда: иммерсивті Ван Гогтың сынақтары

Көріністер: 37

Бөлісу:

Автор

Анна Олдфилд

												

Философия докторы (PhD), әлемдік және ағылшын тіліндегі әдебиет пен мәдениет профессоры

Coastal Carolina университеті

АҚШ

https://orcid.org/0000-0002-9461-2002

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2024-09-23

Мақала беті

112–135

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты голландиялық суретші Винсент Ван Гогтың (1853–1890) өмірі мен картиналарына негізделген көркем цифрлық иммерсивті көрмелердің айналасындағы танымалдылықты, сұрақтарды және қайшылықтарды талқылау болып табылады. 2019 жылдан бері көркем тақырыптарға арналған иммерсивті көрмелер өте танымал бола бастады, мұнда келушілер бір суретшілерді көрсететін көптеген мұражайлардан асып түседі, мұндай жағдай дау тудырып, бейнелеу өнері әлемінде түрлі сынақтарға алып келді. Бұл зерттеуде иммерсивті көркем тәжірибенің өсуі, өнер туындыларын сезініп қабылдау тәсілі ретінде иммерсивті көрсетілімдерді қолдайдын және оған қарсы дәлелдер, сондай-ақ теориялық перспективалар зерттеледі. Зерттеу әдістемелері тарихи, мәдени және коммерциялық контексттердегі зерттеулерді, соның ішінде шолуларды, талдауды, сынды және қатысушылармен сауалнама өткізуді қамтиды. Мақалада көрменің құрамдас бөліктері талқыланады және продюсерлер, өнертанушылар, сыншы теоретиктер және көрермендер тарапынан мұндай көрмелерді қолдайтын және оларға қарсы нақты дәлелдер ұсынылады. Қарастырылған сұрақтарға мыналар жатады: Бұл көрмелер шынайы көркем тәжірибесін ұсынады ма, әлде олар жоғары өнерді пайда үшін пайдалана ма? Олар өнерді қолжетімді ете ме, әлде адамдарды түпнұсқа картиналарды көруден алшақтатып жатыр ма? Әлеуметтік медиа дәуірінде адамдардың өнерге қатынасы түбегейлі өзгеріп жатыр ма, егер солай болса, мұражайлар оған қалай бейімделеді? Бұл зерттеу жаңашыл болып табылады, өйткені ол осы қайшылықтар бойынша әртүрлі көзқарастарды ұсынады және талдайды, сонымен қоса маркетингтік мәлімдемелер мен сыни қарсылықтарға қатысушылардың тәжірибесін орталықтандыратын икемді тәсілді ұсынады.

Тірек сөздер

иммерсивті Ван Гог
иммерсивті көрме
иммерсивті өнер тақырыбындағы экспонаттар
маркетингтік зерттеу
пайда
цифрлық иммерсивтілік
әлеуметтік медиа дәуірі

Дереккөздер тізімі және References

“Hirshhorn’s ‘Yayoi Kusama: Infinity Mirrors’ Breaks Records.” Smithsonian Online, 15 May 2017, www.si.edu/newsdesk/releases/hirshhorn-s-yayoi-kusama-infinity-mirrors-breaks-records. Accessed 25 July 2024.

África, Ruíz Gándara, et al. “Salient Features and Emotions Elicited from a Virtual Reality Experience: The Immersive Van Gogh Exhibition.” Quality & Quantity, 2023. DOI: 10.1007/s11135-023-01752-2.

Bagozzi, Richard P., et al. “The Role of Emotions in Marketing.” Journal of the Academy of Marketing Science, 27(2), 1999, pp. 184-206.

Baltin, Steve. “Q&A: The Co-Producers Behind Immersive Van Gogh on the Huge Future of Immersive Events.” Forbes Lifestyle Arts, 11 October 2021, www.forbes.com/sites/stevebaltin/2021/10/11/qa-the-people-behind-immersive-van-gogh-on-the-huge-future-of-immersive-events/?sh=4a0c601342e7. Accessed 14 June 2024.

Barber, Felix and Andras Szanto. “Immersive Art is Exploding, and Museums have a Choice to Make.” ARTnews, 22 August 2024, www.artnews.com/art-news/opinion/immersive-art-industry-and-museums-1234715051/. Accessed 20 June 2024.

Bellacosa, Juliette. “Where Art and Cinema Converge: An Interview with Massimiliano Siccardi.” The Journal of Italian Cinema and Media Studies, vol. 11, no. 1, 2023, pp. 173–184. DOI: 10.1386/jicms_00166_7.

Benjamin, Walter. The Work of Art in the Age of its Technological Reproducibility, and Other Writings on Media. Translated from German by Howard Eiland. Cambridge, MA, Belknap Press of Harvard University, 2011.

Beyond Van Gogh: The Immersive Experience. Beyond Van Gogh: The Immersive Experience, 2024, www.beyondvangogh.com. Accessed 15 July 2024.

Brown, Jeffery. “Immersive Van Gogh Exhibits Paint a New Way of Experiencing Art.” PBS Newshour Interview, 14 January 2022, www.pbs.org/newshour/show/immersive-Van-gogh-exhibits-paint-a-new-way-of-experiencing-art. Accessed 19 June 2024.

Capps, Kriston. “What’s Behind the Wave of Immersive Van Gogh Exhibits?” Bloomberg CityLab+Pursuits, 14 September 2021, www.bloomberg.com/news/features/2021-09-14/the-explosion-of-digital-vincent-van-gogh-exhibits. Accessed 15 June 2024.

Carlsson, Rebecca. “How Selfies Are Changing the Way We Interact with Art.” Museum Next, 3 January 2023, www.museumnext.com/article/how-selfies-are-changing-the-way-we-interact-with-art. Accessed 5 August 2024.

Dreams. Directed by Akira Kurosawa and Ishiro Honda. Warner Bros, 1990.

Farago, Jason. “Submerged in Van Gogh: Would Absinthe make the Heart Grow Fonder?” The New York Times Arts, 9 June 2021, www.nytimes.com/2021/06/09/arts/design/van-gogh-immersive-manhattan.html. Accessed 5 July 2024.

Hunter, Elizabeth. “In the Frame: The Performative Spectatorship of Museum Selfies.” Text and Performance Quarterly, vol. 38, no. 1–2, 2018, pp. 55–74. DOI: 10.1080/10462937.2018.1456673.

Iacampo, Mario. “Stunning Immersive Show Reveals the Great Artist’s Universe.” Associated Press Video 2022, EBSCOhost, discovery.ebsco.com/linkprocessor/plink?id=d0e2ff97-ebc0-3b29-a71e-23899d14eccd. Accessed 18 June 2024.

Immersive Van Gogh Exhibition San Francisco Website. Lighthouse Immersive, 2024, www.vangoghsf.com. Accessed 23 July 2024.

Immersive Van Gogh. Lighthouse Immersive, no date, www.immersivevangogh.com. Accessed 9 August 2024.

Linebaugh, Kate. “Can ‘Immersive’ Van Gogh Beat the Real Thing?” The Wall Street Journal Online, 15 December 2021, www.wsj.com/podcasts/the-journal/can-immersive-van-gogh-beat-the-real-thing/3deb2217-a386-463b-ac27-18f919e8e663. Accessed 1 June 2024.

Miner, Louise, and Wolfgang Spindler. “Brussels: Van Gogh – The Immersive Experience.” Euronews Culture, 10 November, 2018, www.euronews.com/culture/2018/10/11/brussels-van-gogh-the-immersive-experience. Accessed 9 July 2024.

Mondloch, Kate. “The Influencers: Van Gogh Immersive Experiences and the Attention-Experience Economy.” Arts, vol. 11, no. 5, 2022. DOI: 10.3390/arts11050090.

Morales, Christina. “Immersive Van Gogh Experiences Bloom Like Sunflowers.” The New York Times Online, 22 September 2021, www.nytimes.com/2021/03/07/arts/design/van-gogh-immersive-experiences.html. Accessed 9 July 2024.

Piancatelli, Chiara, et al. “#artoninstagram: Engaging with Art in the Era of the Selfie.” International Journal of Market Research, vol. 63, no. 2, 2020, pp. 134–60. DOI: 10.1177/1470785320963526.

Schlagenhauff, Annette. “Here we Gogh!” Newfields, 4 August 2021, www.discovernewfields.org/newsroom/here-we-gogh. Accessed 15 June 2024.

Scott-Stevenson, Julia. "Virtual Futures: A Manifesto for Immersive Experiences." Handbook of Research on the Global Impacts and Roles of Immersive Media, edited by Jacquelyn Ford Morie and Kate McCallum, IGI Global, 2020, pp. 1–9. DOI: 10.4018/978-1-7998-2433-6.ch001.

Teachout, Terry. “Glitch in the Museum Matrix: Large-scale Virtual Presentations of Famous Works of Art Obscure rather than Illuminate their sources.” Wall Street Journal Online Arts, 8 December 2020, www.wsj.com/articles/glitch-in-the-museum-matrix-11607463513. Accessed date 23 July 2024.

“Van Gogh Alive.” Grande Experiences, 2022, www.grande-experiences.com/experiences/van-gogh-alive. Accessed 20 July 2024

“Van Gogh Exhibit.” Yelp Reviews, no date, www.yelp.com/biz/van-gogh-exhibit-scottsdale Accessed 20 August 2024.

“Van Gogh Tucson Exhibit.” Exhibition Hub, no date, www.vangoghexpo.com/tucson. Accessed 23 May 2024.

“Van Gogh: The Immersive Experience.” Exhibition Hub, no date, www.vangoghexpo.com. Accessed 23