А. В. Затаевичтің «Балалар альбомы» негізінде эмоционалды ой-өрісін дамыту: пәнаралық әрекеттестік мәселесі

Көріністер: 11

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу English

Авторлар

Антон Сомов

Өнер магистрі, директордың орынбасары

Жəния Əубəкірованың авторлық мектебі

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-12-30

Мақала беті

76-84

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақала музыкалық педагогикада да, орындаушылық өнерде де маңызды мəселенің бірі – эмоционалды ой-өрісті дамыту сұрағына арналған. Бүгінгі таңда ол музыканттың музыкалық материалды қабылдау психологиясымен жəне рефлексиямен байланысты кəсіби қасиеттерін жетілдіріп, жеке тұлғалық өсуін қалыптастырудың жетекші жəне құрамдас бөлігі болып табылады. Автордың пікірінше, музыка, өнердің бір түрі ретінде, эмоционалды өй-өрістің деңгейін мүмкіндігінше табиғи қалпында арттыра алады.

Білім алушылармен жұмыс жасау барысында негізгі практикалық материал ретінде орындаушылармен А.В. Затаевичтің "Балалар альбомы" таңдалды. Бұл жинақ түрлі фольклорлық əндерге негізделген. Мақала авторы атап өткендей, бұл материал түрі оқушылармен бастапқы жұмыс үшін өте қолайлы, өйткені халық музыкасы бірінен екіншісіне табиғи түрде бір-бірін қабаттастырмай өтетін ең «таза» эмоцияларды қамтиды. Ұсынылған жұмыс əдісі, автордың пікірінше, музыканттың жан-жақты дамуына бағытталған заманауи педагогикадағы жетекші əдістердің бірі бола алады.

Кілтті сөздер

эмоционалды өй-өріс
А.В. Затаевичтің Балалар альбомы
А.В. Затаевич
музыкалық қабылдау психологиясы

Дереккөздер тізімі және References

Golovin, S.Y. Dictionary of a psychologist-practitioner. - Minsk: Harvest, 2003 – 976 p.

Romanenko-Bavokova, N.A. Tyurina, M.S. Workbook on the course «Child psychologist». Part two. - Almaty, 2012. – 55 p.

Kholodnaya, M.A. Psychology of intelligence. Paradoxes of research: studies. handbook for undergraduate and graduate studies / M. A. Kholodnaya. - 3rd ed., reprint. and additional – M. : Yurayt Publishing House, 2019 – 334 p.