Қазақстанның халықаралық музыкалық кеңістіктегі геомәдениеттік бейнесі

Көріністер: 38

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Авторлар

Закия Сапенова

												

Жауапты автор

Дәстүрлі музыка өнері кафедрасының аға оқытушысы

Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Қазақстан

Эльмира Сұлтанғалиева

												

Философия ғылымдарының кандидаты, музыкалық театр кафедрасының профессоры

Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Қазақстан

Лаззат Жаумбаева

												

Оқытушысы

Республикалық эстрада-цирк колледжі И. Ж.Елебекова

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-09-30

Мақала беті

15-21

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Мақалада Қазақстанның геомәдени бейнесін мәдениетаралық кеңістіктің музыкалық байланысында қабылдау аспектісінде қарастырылады. Бұл жұмыста қазақ музыкалық дәйексөзін қолдана отырып, кейбір шығармаларды халықаралық тыңдаушылардың қабылдау деңгейін талдау мен бағалау әдістері қолданылады. Авторлар шетелдік композиторлардың ұлттық және халықаралық аудиторияның кеңеюіне ықпал ететін қазақ музыкалық шығармаларына сапалы кейсстади ұсынды. Талдау мен бағалаудан алынған алдын ала нәтижелер қабылдаудағы айырмашылықты көрсетті. Жергілікті және шетелдік аудиторияның қабылдауы арасында айтарлықтай ауытқулар бар екені анықталды. Бұл айырмашылықтар шетелдік композиторлар қолданған қазақ дәстүрлерін тану кезінде ашылды. Зерттеу нәтижелері Қазақстан мен Орталық Азияның біркелкі бейнесін қалай ілгерілетуге болатынын жақсы түсінуге көмектеседі. Сонымен қатар, жұмыстың қорытындылары қазақтың музыкалық -мәдени сәйкестігінің бірегей аспектілерін жоғалтпай, «халықаралық түсінікті» нығайтуға, сонымен қатар мәдениеттер арасында көпір құруға көмектеседі. Мақала музыкалық өнер мен педагогика саласындағы мамандарға да, оқырмандардың кең тобына арналған.

Тірек сөздер

Қазақстан
қазақ музыкасы
қазіргі шетелдік композиторлар

Дереккөздер тізімі және References

Sipos, J et al. Kazakh Folksongs from the two ends of Steppe. [Текст] //Budapest: Akademai Kiado, 2001. p. 303

Fuki Yagi. Systematization of Kazakh music in Mongolia: activities of theater and radio station during the Soviet era, 2019. London: Asian Ethnicity, Volume 21, 2020 - Issue 3, pp.413-424

Rietbergen, P. Europe: a cultural history, 1998. London: Routledge. p.730

Kazakh SSR: Short encyclopedia (ed. By R. Nurgaliev. -: Ed. The Kazakh Soviet encyclopedia. — T. 4: Language. Literature. Folklore. Art. Architecture, Almaty, 1991. p. 685

Mariyam Zhagor-kyzy //North-Kazakhstan region. Encyclopedia. -2-e Edition, enlarged. - Almaty: Arys, 2006. p. 491

UNESCO. What is intangible cultural heritage? 2013. http://www.unesco.org/culture/ich/index.php?lg=en&pg=00002

Smykova, M. R. /Smykova, M. R. [Текст] // Mezhdunarodnyi nauchnyi jurnal ‘Simvol nauki”, 2016. pp.161-164

Gluck, R. J. /Gluck, R. J. //The Columbia-Princeton Electronic Music Center: Educating International Composers, Computer Music Journal, Vol. 31, No. 2, Creating Sonic Spaces (Summer), 2007. pp. 2038

Hannan, M.F. Educating Australian screen composers [Текст] // Hannan, M.F.//D Bennett & M.

Hannan (eds), Inside, outside, downside up : conservatoire training and musicians' work, Black Swan Press, Perth, WA, 2008. pp. 73-85

Nedlina, V. Academic music of Kazakhstan and USA: Intersections of a turn of centuries. [Текст] Almaty: Kurmangazy Kazakh State Conservatory, 2011. p.180

SOAS. Kazakh Music: Songs & Tunes from across the Steppe, London: SOAS, 2007. http://www.soas.ac.uk/music/cds/kazakh/

Boyes, G. The Imagined Village: Culture, Ideology, and the English Folk Revival. [Текст] // Manchester: Manchester University Press, 1993. p.285

Brocken, M. The British Folk Revival, 1944-2002. [Текст] // Brocken, M. //Song and Popular Culture. Freiburg: Zentrum für Populäre Kultur und Musik, 2003. pp. 243-246