Мақала туралы ақпарат
Мақаланың жарияланған күні
2021-03-30
Мақала беті
70-75
Бөлім
Өнер және гуманитарлық ғылымдар
Лицензия
Аңдатпа
Мақалада орыс тілін оқытудың инновациялық әдістерін шетелдік аудиторияда қолдану мәселесі қарастырылады. Оқытудың белсенді әдістері – рөлдік және зияткерлік ойындарды пайдалану шетелдік студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын игеруге және бекітуге ықпал етеді. Ойын барысында оқушы өзін, мүмкіндіктерін біледі. Ойын әр қатысушының қабілеттерін ашады, физикалық, интеллектуалдық, эмоционалды белсенділікті арттырады. Белсенді оқыту әдістемесі оқу материалын есте сақтау және түсіну арқылы тиімді игеру үшін қажет. Ойын адам өмірінің ажырамас бөлігі ретінде оқыту әдістері мен технологиясының, соның ішінде шет тілдерін оқытудың тиімділігін арттыру үшін бай ресурстарды қамтиды. Ойын-бұл нақты өмірден таңдалған әрекет.
Ойын – бұл өмірдің әртүрлі салаларында нақты тапсырмаларды орындамас бұрын алдын-ала жаттығу. Ойын физикалық, интеллектуалдық, эмоционалды белсенділіктің жоғарылауы жағдайында өтеді. Ойын мәдениеттің ажырамас және қажетті бөлігі болып табылады. Шетел аудиториясында орыс тілін оқытудың нақты практикалық тәжірибесі қарастырылуда. Зерттеудің мақсаты – белсенді әдісті, атап айтқанда зияткерлік ойындарды-викториналарды, орыс тілі сабақтарында рөлдік ойындарды қолдану жаңа білім алуға және үйренуге тиімді екенін көрсету.
Тірек сөздер
ойын сәті
ойын әдісі
орыс тілін оқыту
білім алушылар
орыс тілі шет тілі ретінде
практикалық сабақ
белсенді оқыту
Дереккөздер тізімі және References
Железнякова, С.Н. Ролевые игры на уроках русского языка как иностранного. // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. 2017. С. 21 – 24.
Семенова, Т. В., Семенова М. В. Ролевые игры в обучении иностранным языкам. // ИЯШ. 2005. No 1.; naukarup.com/j/inostrannye-yazyki-v… (дата обращения: 25.02.2019.)
Хавронина, С.А. Говорите по-русски. М.: 2006. С. 84.
Черная, С.И. Организация ролевой игры на занятиях с иностранными студентами // Актуальные проблемы обучения иностранных студентов. Материалы межвузовской научно-практической конференции. – Днепропетровск. - 2011. – С.220-222.
Бердалиева Т.К., Аркабаева Г.С., Кокенова З.К. Задания в тестовой форме как один из способов контроля знаний. // Вестник КазНМУ. 2014. С. 324-326.
Zheleznyakova, P.N. Rolevye igry na urokah russkogo yazyka kak inostrannogo. // Aktual'nye problemy gumanitarnyh i estestvennyh nauk. 2017. P. 21 – 24.
Semenova, T. V., Semenova M. V. Rolevye igry v obuchenii inostrannym yazykam. // IYaSh. 2005. No 1.; naukarup.com/j/inostrannye-yazyki-v… (data obrashcheniya: 25.02.2019.)
Havronina, P.A. Govorite po-russki. M.: 2006. P. 84.
Chernaya P.I. Organizaciya rolevoj igry na zanyatiyah s inostrannymi studentami // Aktual'nye problemy obucheniya inostrannyh studentov. Materialy mezhvuzovskoj nauchno-prakticheskoj konferencii. – Dnepropetrovsk. - 2011. – P.220-222.
Berdalieva T.K., Arkabaeva G.P., Kokenova Z.K. Zadaniya v testovoj forme kak odin iz sposobov kontrolya znanij. // Vestnik KazNMU. 2014. P. 324-326.