Көптілділік Қазақстанда тұлғаны қалыптастыру факторф ретінде

Көріністер: 34

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Авторлар

Гульсм Аркабаева

												

Жауапты автор

Филология ғылымдарының магистрі, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушысы

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Тамара Бердалиева

												

Әлеуметтік ғылымдар кафедрасының оқытушысы

Қазақ Ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Қазақстан

Гүлзира Ермекбаева

												

Филология ғылымдарының магистрі, орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының оқытушысы

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-06-30

Мақала беті

67-70

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақалада көптілділік қазақстандық қоғамдағы тұлғаны дамыту мен қалыптастырудағы маңызды бағыт ретінде қарастырылады. Ақпараттық, коммуникативтік және интеллектуалдық қажеттіліктері, қабілеттері мен құзыреттері бар көп мәдениетті көп тілді тұлғаны қалыптастырудың маңыздылығы сипатталады. Білім беру процесіне көптілділікті енгізу процесін зерттей отырып, көптілді тұлғаның жалпыланған дайын моделі келтірілген. Сондай-ақ, көптілді тұлғаның қалыптасу деңгейлері белгілі бір дәрежеде шартты екендігі көрсетілген. Көптілділікті дамытуда этнолингвистика саласындағы зерттеулердің маңыздылығы атап өтілді, оның шеңберінде тілдердің әсер ету, қызмет ету және даму салаларын ұтымды үйлестіру мәселелері бойынша білім беру практикасына арналған ғылыми негізделген ұсынымдар мен нұсқамалар әзірленуі тиіс. Қазіргі кезеңде Қазақстанда көптілді білім беруді ұйымдастыру мен дамытудың нақты нысандары келтірілген.

Тірек сөздер

ұлттық тіл
көптілділік
мәдениетаралық коммуникация

Дереккөздер тізімі және References

Кондубаева, М.Р. Научно-исторические основы формирования культуры речи двуязычного учителя-словесника: автореф. дис. ... д-ра пед. наук. – Алматы, 1995. – 339 с.

Караулов, Ю.Н. Русский язык и языковая личность. – М., 1987. – 261 с.

Назарбаев, Н.А. Социальная модернизация Казахстана: Двадцать шагов к Обществу Всеобщего Труда // Казахстанская правда. — 2012. — № 218-219. — 10 июля.

Государственная программа развития образования в Республике Казахстан на 2011-2020 годы // ru.government.kz/resources/docs/doc18

Государственная программа развития языков в Республике Казахстан на 2011-2020 годы // edu.gov.kz

Kondubayeva M.R. Nauchno-istoricheskiye osnovy formirovaniya kultury rechi dvuyazychnogo uchitelya-slovesnika: avtoref. dis. ... d-ra ped. nauk. – Almaty, 1995. – 339 р.

Karaulov Yu.N. Russky yazyk i yazykovaya lichnost. – M., 1987. – 261 р.

Nazarbayev N.A. Sotsialnaya modernizatsiya Kazakhstana: Dvadtsat shagov k Obshchestvu Vseobshchego Truda // Kazakhstanskaya pravda. — 2012. — № 218-219. — 10 iyulya.

Gosudarstvennaya programma razvitiya obrazovaniya v Respublike Kazakhstan na 2011-2020 gody // ru.government.kz/resources/docs/doc18

Gosudarstvennaya programma razvitiya yazykov v Respublike Kazakhstan na 2011-2020 gody // edu.gov.kz