Р. Шуманның пианизімінің қалыптасу аясындағы 1830–1835 жылдардағы фортепианолық циклдері

Көріністер: 29

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Автор

Ербол Кожагул

												

Фортепиано кафедрасының 2-ші курс магистранты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-03-30

Мақала беті

37-44

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Роберт Шуманның «Абегг тақырыбындағы вариациялар», «Көбелектер», «Клара Вик тақырыбындағы экспромттар», «Карнавал» және «Симфониялық этюдтар» вариациялық циклдері мен миниатюра циклдері композитордың фортепианолық стилінің эволюциясы, сюиталық типтегі романтикалық циклдің жаңа композициялық принциптерінің қалыптасуы, сондай-ақ бағдарламалық қағидаттары тұрғысынан қызығушылық тудырады. Аталған туындылардың тарихи мәтінін, олардың композициялық және стильдік ерекшеліктерін талдау арқылы Р. Шуманның шығармашылық әдісінің жаңашылдығы және ерте циклдік шығармалардың кейінгі фортепиано жұмыстарымен өзара байланысы ашылады. Р. Шуманның циклдік шығармаларының ерекшеліктеріне сюжетсіз бағдарламалау, виртуозды пианизмнің дамуы, вариациялық және циклдік формалардың жақындасуы (сонымен қатар циклдік форма мен рондо) жатады. Бағдарламалау арнасындағы ерекше композициялық әдістер - бұл анаграммалар мен музыкалық портреттерді қолдану (Флорестан мен Эвсебий, "жасырын" адресаттар, арнаулар). Бұл ерекшеліктер композитордың фортепиано стилінің эволюциясын ғана емес, сонымен бірге музыкалық романтизмнің дамуын да анықтайды.

Тірек сөздер

Шуманның фортепиано циклдері
романтикалық пианизм
бағдарламалау
сюита типіндегі циклдар

Дереккөздер тізімі және References

Житомирский Д.В. Роберт Шуман. Очерк жизни и творчества / Д.В. Житомирский. - Новое, перераб. изд. - Моск. гос. консерватория им. П.И. Чайковского : Композитор, 2000. - 373 с.

Попова Н. Фортепьянные сонаты Шумана. – Москва, 1959. 70 с.

Gurlitt W.R. Schumann und die Romantik in der Musik. «106. Niederrheinisches Musikfest in Diisseldorff», «Jahrbuch», 1951.

Worner K.H. Robert Schumann. Ziirich — Freiburg, 1949.

Gustav Jansen F. Robert Schumanns Briefe: Neue folge. – Leipzig, 1886. – 406p.

Кюрегян Т.С. Форма в музыке XVII-XX веков. – М.: ТЦ «Сфера», 1998. – 344с.

Schumann C. Jugendbriefe von Robert Schumann. Nach den Originalen mitgeteilt von Clara Schumann. Leipzig, 1885; 4. Aufl.— 1910.

Горностаева В.В. Открытый рояль - Р. Шуман «Карнавал» ор. 9 // Youtube [сайт]. 23 апреля 2016г. URL: https://www.youtube.com/watch?v=fwFKCi-FI48&t=524s

Крауклис Г.В. Проблемы западноевропейского программного симфонизма XIX века // докторская диссертация. Москва, 1981г.

Zhitomirskij D.V. Robert Shuman. Ocherk zhizni i tvorchestva / D.V. Zhitomirskij. - Novoe, pererab. izd. - Mosk. gop. konservatoriya im. P.I. Chajkovskogo : Kompozitor, 2000. - 373 p.

Popova N. Fortep'yannye sonaty Shumana. – Moskva, 1959. 70 p.

Gurlitt W.R. Schumann und die Romantik in der Musik. «106. Niederrheinisches Musikfest in Diisseldorff», «Jahrbuch», 1951.

Worner K.H. Robert Schumann. Ziirich — Freiburg, 1949.

Gustav Jansen F. Robert Schumanns Briefe: Neue folge. – Leipzig, 1886. – 406p.

Kyuregyan T.P. Forma v muzyke XVII-XX vekov. – M.: TC «Sfera», 1998. – 344p.

Schumann C. Jugendbriefe von Robert Schumann. Nach den Originalen mitgeteilt von Clara Schumann. Leipzig, 1885; 4. Aufl.— 1910.

Gornostaeva V.V. Otkrytyj royal' - R. Shuman «Karnaval» or. 9 // Youtube [sajt]. 23 aprelya 2016g. URL: https://www.youtube.com/watch?v=fwFKCi-FI48&t=524s

Krauklis G.V. Problemy zapadnoevropejskogo programmnogo simfonizma XIX veka // doktorskaya dissertaciya. Moskva, 1981g.