Қазіргі Қазақстандық музыка өнерінің эстетикалық парадигмасы

Көріністер: 29

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Автор

Жанель Бекмагамбетова

												

Эстрада оркестрінің аспаптарының 1-ші оқу жылының PhD докторанты

Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Қазақстан

https://orcid.org/0000-0001-8201-0947

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2022-06-30

Мақала беті

6-10

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақалада, автордың пікірінше, музыкалық кеңістіктегі парадигма ғылыми көзқарастардың, оны зерттеудің принциптері мен әдістерінің қалыптасқан жүйесі ретінде әрекет етеді. Өткен кезеңде Қазақстанның музыкалық өнері заманауи бағытқа айналып, еліміздегі жетекші құбылыстардың біріне айналды. Мәдени мұра ерекше мақтаныш пен құрметке ие нысан.
Біздің ойымызша, қазақстандық орындаушылық мектеп өкілдерінің репертуарында көптеген шығармалар жарқын концерттік өрнек тапты, ал кейбіреулері еліміздің шет елдердегі өзіндік визит карточкасына айналды. Қазіргі музыка өнерінің тарихына тоқталатын болсақ, бұл мақалада қазақ санасының шығу тегі философиясының үлкен бір қабатын ашып көрсету керек. Музыкалық, поэтикалық импровизация, сондай-ақ музыкалық өнерге деген үлкен қызығушылық пен әлеует халықтың тарихи қалыптасқан вокалдық және аспаптық шығармашылыққа деген ұмтылысын көрсетеді.

Тірек сөздер

музыкалық өнер
қазіргі Қазақстан
аспаптық орындау

Дереккөздер тізімі және References

Аязбекова С.Ш. Картина мира этноса: Коркут Ата и философия мира казахов. // Монография. – Изд. 2-ое. ТОО «Баспа - АС» – Астана, 2011. – 284 с.

Аязбекова С.Ш. Культурофилософский анализ музыки в картине мира казахов. Доктор. дисс.: 09.00.13 : Философская антропология, философия культуры: защищена 29.12.1999 г. / Аязбекова Сабина Шариповна. – Алматы, 1999. – 198 с.

Кузембаева С.А. Национальные художественные традиции и их конвергентность в жанре казахской оперы. Институт литературы и искусства им.М.О. Ауэзова // ISBN9965975183 – Алматы, 2006. – 379 с.

Джумакова У.Р., Кетегенова Н.C. Камерная инструментальная музыка // Казахская музыкальная литература 1920-1980. – Алматы 1995: изд. «Ғылым» –255 с.

Слуцкая Л.Е. Становление и трансформация педагогических и художественно-эстетических парадигм в системе современного музыкального образования. // доктор.дисс.: 13.00.02 / Слуцкая Лариса Евдокимовна: Московский государственный открытый педагогический университет. – Москва, 2013.- 465 с.: ил. РГБ ОД, 71 14-13/51 Москва, 2013.- 465 с.

Недлина В.Е. Пути развития музыкальной культуры Казахстана на рубеже XX-XXI столетий. // 17.00.02 / Недлина Валерия Ефимовна : ФГБОУ ВО Московская государственная консерватория имени П.И. Чайковского, 2017.- 344 с.

Aiazbekova S.Ş. Kartina mira etnosa: Korkut Ata i filosofija mira kazahov. // Monografija. – Izd. 2-oe. TOO «Baspa - AS» – Astana, 2011. – 284 р.

Aiazbekova S.Ş. Külturofilosofskij analiz muzyki v kartine mira kazahov. Doktor. diss.: 09.00.13 : Filosofskaja antropologija, filosofija kültury: zaşişena 29.12.1999 g. / Aiazbekova Sabina Şaripovna. – Almaty, 1999. – 198 р.

Kuzembaeva S.A. Nasionälnye hudojestvennye tradisii i ih konvergentnöst v janre kazahskoi opery. İnstitut literatury i iskusstva im.M.O. Auezova // ISBN9965975183 – Almaty, 2006. – 379 р.

Jumakova U.R., Ketegenova N.C. Kamernaia instrumentälnaia muzyka // Kazahskaia muzykälnaia literatura 1920-1980. – Almaty 1995: izd. «Ğylym» –255 р.

Sluskaia L.E. Stanovlenie i transformasia pedagogicheskih i hudojestvenno-esteticheskih paradigm v sisteme sovremennogo muzykälnogo obrazovania. // doktor.diss.: 13.00.02 / Sluskaia Larisa Evdokimovna: Moskovski gosudarstvennyi otkrytyi pedagogicheski universitet. – Moskva, 2013.- 465 s.: il. RGB OD, 71 14-13/51 Moskva, 2013.- 465 р.

Nedlina V.E. Puti razvitia muzykälnoi kültury Kazahstana na rubeje XX-XXI stoleti. // 17.00.02 / Nedlina Valeria Efimovna : FGBOU VO Moskovskaia gosudarstvennaia konservatoria imeni P.İ. Chaikovskogo, 2017.- 344 р.